ONDERHOUD & GARANTIE
Door regulier onderhoud uit te voeren, blijven de fitnessapparaten van Master-Sport zelf ook in topconditie. Mocht je alsnog een probleem ondervinden, dan staan we uiteraard voor je klaar met ons serviceteam. We vinden het namelijk belangrijk dat je te allen tijde tevreden bent en blijft. Een vraag of een verzoek om service is snel en simpel geregeld door contact op te nemen met onze klantenservice.
Defect gedurende de garantietermijn
Wanneer een product defect raakt binnen de garantietermijn, vragen we je dit te melden bij onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je om een email te sturen met de volgende gegevens:
Wanneer een product defect raakt binnen de garantietermijn, vragen we je dit te melden bij onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je om een email te sturen met de volgende gegevens:
1. Kopie van de factuur
2. Foto(‘s) en/of video(’s) van het defecte product
3. Omschrijving van het defect en de mogelijke reden van defect
Na het ontvangen van deze gegevens wordt de defectmelding binnen enkele dagen behandeld. We nemen contact met je op over de afhandeling van de melding.
Garantietermijn
De garantietermijn voor onze producten geldt op fabricage-, materiaal- en assemblagefouten, gedurende een periode van 2 jaar na aankoopdatum. Toekenning van garantie zal enkel gebeuren wanneer de koper kan aantonen het artikel bij ons te hebben aangeschaft.
2. Foto(‘s) en/of video(’s) van het defecte product
3. Omschrijving van het defect en de mogelijke reden van defect
Na het ontvangen van deze gegevens wordt de defectmelding binnen enkele dagen behandeld. We nemen contact met je op over de afhandeling van de melding.
Garantietermijn
De garantietermijn voor onze producten geldt op fabricage-, materiaal- en assemblagefouten, gedurende een periode van 2 jaar na aankoopdatum. Toekenning van garantie zal enkel gebeuren wanneer de koper kan aantonen het artikel bij ons te hebben aangeschaft.